Τετάρτη 1 Φεβρουαρίου 2012

ΜΠΟΥΓΑΣ ΤΡΥΦΩΝ :Eυχαριστώ ολόψυχα για τις ευχές σας, για την γιορτή μου!

Από το πρωί σήμερα, με κατακλύζετε με ευχές και αγάπη, με την ευκαιρία της ονομαστικής μου γιορτής! Ηθελα να σας ευχαριστήσω ολόψυχα, γιατί μέσα από τα μηνύματά σας εισπράττω ειλικρινή εκτίμηση προς το πρόσωπό μου!

Οσο κι αν ακούγεται τυπικό, πιστέψτε με για εμένα η αγάπη του κόσμου όλα αυτά τα χρόνια έχει σταθεί πολύτιμο φυλαχτό. Μαζί μου στα εύκολα αλλά και στα δύσκολα, νιώθω πάντα πως υπάρχουν άνθρωποι που με αγαπούν , με εκτιμούν και μου στέλνουν μεγάλες ποσότητες θετικής ενέργειας - κι ας μην τους έχω συναντήσει ποτέ!

Η σχέση μου μαζί σας, είναι βαθιά και ουσιαστική- τολμώ να πω πιο ουσιαστική από πολλές σχέσεις με άτομα που συναντώ καθημερινά, χαιρετιέμαι τυπικά μαζί τους και δήθεν "γνωριζόμαστε" και "είμαστε φίλοι"! Με συγκινεί ιδιαίτερα που σήμερα, ανήμερα της γιορτής μου, ευχόσαστε κυρίως "υγεία" και "δύναμη". 

 Νομίζω πως η αγάπη όλων σας και η καλή σας σκέψη, είναι η καλύτερη ασπίδα για να έχω και υγεία και δύναμη! Και πάλι σας ευχαριστώ!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου